Bijna vertrekken we naar Kenia toe... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Aida Doesburg - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken we naar Kenia toe... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Aida Doesburg - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken we naar Kenia toe...

Door: Aida Doesburg

Blijf op de hoogte en volg Aida

27 Oktober 2013 | Nederland, Alkmaar

Bijna is het zover ; komende woensdag vertrekken Lisette en ik naar Kenia.
Voor mij is het terug gaan naar de plek waar ik verliefd op ben geworden.. De kinderen weer zien die ik met mijn vorige bezoekjes heb leren kennen.. De vrienden weer zien, mijn weeshuis familie bezoeken.. Alles voelt weer vertrouwt en geeft een goed gevoel!
Voor Lisette is het anders, voor haar wordt het haar eerste reis naar Kenia, ze hoort constant van ons thuis verhalen maar nu is het bijna zover..Ze gaat het zelf meemaken!
De mensen, het leven daar, de wegen.. ze zal haar ogen uitkijken denk ik! En een lichte cultuurschok zal haar zeker niet ontgaan..
Toch weet ik zeker dat ze het een geweldige ervaring gaat vinden, ze de mensen schatten gaat vinden en het land prachtig!
Natuurlijk zal ze het soms ook moeilijk vinden, dat vinden wij zelf ook nog steeds terwijl we toch geregeld denken dat we al een hoop gezien hebben daar, maar de eigenaardigheden van het land blijven ons verrassen.

We hebben weer een hoop spullen gekregen van mensen om mee te nemen naar Kenia, we zijn daar super blij mee! Ik zal proberen mooie foto's te maken zodat iedereen kan zien waar we het naartoe gebracht hebben!
Ook hebben we geld gedoneerd gekregen, tot nu toe al 220€! Zeker een heel mooi bedrag waar we voedsel en andere benodigheden voor de mensen kunnen kopen!

We zullen proberen als we in Kenia zijn geregeld wat foto's en verhalen te schrijven zodat jullie allemaal kunnen volgen wat we doen!

voor nu stop ik dit bericht weer, het eerst volgende bericht komt rechtstreeks vanuit het mooie en geweldige Kenia!

veel liefs! xx

  • 29 Oktober 2013 - 13:46

    Tina:

    Goede reis!ben trots op jullie!xxx

  • 30 Oktober 2013 - 23:16

    Karin Dekker:

    Loura ga lekker genieten daar, we zullen via jullie reisboek goed op de hoogte blijven.

    Veel liefs van Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aida

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 21992

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 02 December 2013

Op naar Kenia samen met Lisette Andriesse!

21 Januari 2012 - 08 Februari 2012

Een korte vakantie (2,5 week) naar Kenia

04 September 2011 - 22 Oktober 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: