Terug in Nederland - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Aida Doesburg - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Aida Doesburg - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Aïda

Blijf op de hoogte en volg Aida

24 Oktober 2011 | Kenia, Nyeri

Inmiddels is het maandag,
en ben ik al 2 dagen terug in Nederland.
Ik heb de afgelopen week geen bericht geplaatst van wat we allemaal gedaan hebben..Omdat ik daar geen tijd voor had meer.
Inmiddels ben ik weg uit het weeshuis, en het afscheid nemen was wel wat zwaar hoor! Maar het is een fijn idee dat ik over 4 maanden waarschijnlijk alweer terug ben in Kenia!
Dus dat maakte het voor mij, maar ook voor de kinderen het toch weer makkelijker.
Ik heb de mensen daar bedankt voor de fantastische tijd dat ik daar heb gehad. Want dat was echt een super ervaring..!
We zijn op vrijdag naar Thika gegaan, daar met de kids van FURSA wezen trainen en een toernooi gehad.
Het was zo leuk om de kinderen te zien daar! We hebben ze beter leren kennen en er waren een hoop spullen voor ze mee genomen vanuit nederland.
De kinderen waren er super blij mee, en de ouders ook van de kinderen!
We hebben in een paar dagen 1 jongetje gefilmt, om zijn situatie te filmen en dat de mensen thuis een beter beeld krijgen van de kinderen die we steunen via FURSA.
Zo kan je zien waarom school zo belangrijk is voor een kind.. Het veranderd levens van meerdere personen tegelijk.

Aangezien ik nu een beter beeld heb van Kenia weet ik voor de volgende keer beter wat voor spullen ik mee neem, en op wat voor manier ik de mensen daar kan helpen.

Ik wil iedereen die mij gevolgt heeft en gesponsort heeft voor de mensen in Kenia heel erg bedanken!
Een hoop mensen waren er erg blij mee, en dat gaf een erg goed gevoel!

In December gaan Ella en Sjors heen en in Februari gaat Ella weer heen maar dan voor 6 weken.
Als je nu denkt ik wil iets goeds doen voor de mensen in Kenia, dit is wat mensen goed kunnen gebruiken daar :
Vitaminen pillen
Paracetamol ( voor volwassenen en/of kinderen)
Slippers
potloden

In Februari ga ik weer heen als het goed is, dus dan komen mijn verdere verhalen weer denk ik!
veel liefs,
Aïda

  • 24 Oktober 2011 - 20:07

    Maureen Korving:

    Dank je wel voor je reisverslagen. Ik vond het prettig ze te lezen.
    Maureen.

  • 01 November 2011 - 00:08

    Rose:

    echt top dat je dit gedaan heb! ben trots op je!

    Kus

  • 01 November 2011 - 00:08

    Rose:

    echt top dat je dit gedaan heb! ben trots op je!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aida

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 22026

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 02 December 2013

Op naar Kenia samen met Lisette Andriesse!

21 Januari 2012 - 08 Februari 2012

Een korte vakantie (2,5 week) naar Kenia

04 September 2011 - 22 Oktober 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: